Partner serwisu
27 lutego 2023

CHCESZ POCZUĆ SIĘ VEGA DOBRZE? PIJ WARZYWA OD TYMBARKU

Kategoria: Aktualności

W najnowszej kampanii Tymbarku wszystko jest… MEGA VEGA! To za sprawą pysznie skomponowanych soków pomidorowych i owocowo-warzywnych, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem VEGA. 

CHCESZ POCZUĆ SIĘ VEGA DOBRZE? PIJ WARZYWA OD TYMBARKU

W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.


W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Mocno wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.


Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.


Zeszłoroczna nowość od Tymbarku – soki pomidorowe i warzywno-owocowe zostały odebrane z wielkim entuzjazmem przez konsumentów. Okazały się doskonałym rozwiązaniem na różne potrzeby i okazje: do pracy, w podróży, na siłowni czy jako dodatek do posiłków. Zachwyciły oryginalnymi połączeniami smaków.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=0M43l2UtPLI
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię: Brainbox
Dom mediowy: Starcom


Pragnąc stale się rozwijać i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Tymbark po raz kolejny przygotował wyjątkowe nowości. Absolutnie unikatowy wariant na rynku – szpinak z kiwi z wyczuwalną nutą rozmarynu. Marka przygotowała również coś dla wielbicieli klasycznych warzyw, pamiętając jednocześnie o bardzo pozytywnym wpływie kiszonek na zdrowie – burak kiszony z dodatkiem przypraw. W ofercie Tymbarku znajdują się również wprowadzone w ubiegłym roku nowości: sok pomidorowy 100% z dodatkiem soli morskiej oraz sok pomidorowy 100% w pikantnej odsłonie. Dodatkowo Tymbark oferuje dwie propozycje z owocowym twistem, czyli burak z truskawką z esencjonalną bazylią oraz pietruszka z gruszką wzbogacona aromatyczną kolendrą.
Produkty pojawiły się w sprzedaży na początku stycznia i będą dostępne w stałej ofercie.
Agencja odpowiedzialna za projekty opakowań: Ostexc

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ