Partner serwisu
08 maja 2023

Staropolanka przypomina o potrzebie uzupełniania składników mineralnych

Kategoria: Aktualności

Trwa akcja Staropolanki: Minerały – to się liczy, która ma na celu zwrócenie uwagi nie tylko na znaczenie picia wody dla naszego zdrowia, ale także na wartość mikroelementów, które są dostarczane wraz z nią. W ramach kampanii został stworzony Kalkulator Minerałów, który pozwala określić nasze zapotrzebowanie na minerały – zarówno w codziennym funkcjonowaniu, jak i w dniu treningu. Dzięki niemu możemy dobierać wodę odpowiednio do naszych potrzeb. Kampanię reklamową prowadzi dom mediowy Media Choice.

Staropolanka przypomina o potrzebie uzupełniania składników mineralnych

Staropolanka – ponad 100 lat doskonałego smaku i jakości

Staropolanka to producent wody mineralnej należący do grupy Uzdrowiskowej PGU oraz wchodzący w skład Uzdrowisk Kłodzkich SA w Polanicy Zdroju. Ich woda wydobywana jest już od ponad 100 lat na terenie Kotliny Kłodzkiej, a jej wysoka jakość, dobroczynne właściwości oraz znakomity smak sprawiają, że gości na stołach wielu polskich rodzin.

Właściwe nawodnienie – podstawa zdrowego treningu

Staropolanka przypomina jak ważne jest odpowiednie nawodnienie na co dzień – zwłaszcza dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Podczas wysiłku fizycznego nasz organizm nagrzewa się, co prowadzi do pocenia i utraty wody wraz z cennymi minerałami. Choć jest to naturalna reakcja, warto pamiętać, że w takiej sytuacji powinniśmy dostarczać naszemu ciału więcej niż zwykle substancji odżywczych. Właśnie dlatego, w trakcie wysiłku fizycznego, tak istotne jest regularne uzupełnianie płynów bogatych w składniki mineralne. Nie bez znaczenie pozostaje również sposób picia wody. Najlepiej popijać ją co jakiś czas. Wypicie duszkiem całej butelki sprawi, że organizm automatycznie pozbędzie się nadmiaru wody, zamiast wykorzystać ją do nawodnienia komórek.

Zróżnicowane kanały komunikacji mediowej

„Kampania reklamowa została zaprojektowana w taki sposób, aby wykorzystać różnorodne kanały komunikacji. Skupia się ona na wykorzystaniu formatów display oraz wideo, które są emitowane w mediach społecznościowych, sieci reklamowej oraz w środowisku mobilnym. Zastosowaliśmy również zaawansowane rozwiązania analityczne, dzięki którym w czasie rzeczywistym dostarczamy aktualne informacje na temat kampanii” – mówi Marzena Zagata, która odpowiedzialna jest za przeprowadzenie kampanii i przygotowanie media planu. Koordynacją projektu
i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik – New Business Manager w domu mediowym Media Choice.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ