Kasztelan Niepasteryzowane z nową kampanią reklamową
Nowy spot marki Kasztelan „Drzewo” opowiada o mądrości, jaką jest harmonijne życie blisko natury, czas na spokojną rozmowę z przyjaciółmi. Ponadto podkreśla świeży smak piwa niepasteryzowanego.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2015 roku. Trzydziestosekundowy spot zostanie wyemitowany m.in. w TVP oraz stacjach Polsat i TVN.
Nowy spot „Drzewo” jest kontynuacją naszej kampanii, w której podkreślamy naturalne walory Kasztelana Niepasteryzowanego. Miłośnicy piwa doceniają jego świeży smak, który jest idealnym dopełnieniem spotkań przy grillu, w domu i w każdym innym miejscu, w którym jesteśmy razem z przyjaciółmi – mówi Maciej Szalaty, Marketing Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Spot reklamowy przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a realizację działań PR – agencja MSLGROUP.
Źródło i fot. Carlsberg Polska