„PIJ z UMIAREM – To się rymuje". Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Kompania Piwowarska od lat szerzy ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. „PIJ z UMIAREM – To się rymuje" celowo ruszyła na początku wakacji.
– W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu – dopasowana do odbiorców, która nie opiera się na nakazach i zakazach. W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs
i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Utwór Pij feat. Umiar – to się rymuje, będący sercem kampanii wykonują dwie antagonistyczne postaci – Pij i Umiar. Pijem jest raper PIH, a w rolę Umiara wciela się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: imprezowicza Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego konsekwencje i Umiara – pełnego klasy, głosu rozsądku, który umie bawić się z głową. W utworze Pij feat. Umiar –
to się rymuje panowie prowadzą „dialog” w kwestii odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
– Bardzo dużą wagę przykładamy do interaktywności, bo przekaz jest bardziej skuteczny i prawdziwy, jeśli jest współtworzony z odbiorcami kampanii – dodaje Grzegorz Adamski.
Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje” wszyscy zainteresowani akcją mają okazję współtworzyć tekst do utworu Pij feat. Umiar – to się rymuje. Swoje propozycje z użyciem frazy „picie z umiarem” można zamieszczać na kanałach social media Kompanii Piwowarskiej: Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.
Akcja wystartowała na początku lipca i zakończy się we wrześniu premierą teledysku do Pij feat. Umiar – to się rymuje w wykonaniu PIHa i Andrzeja Grabowskiego.
Autorem kampanii jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę: od pomysłu, przez produkcję, współpracę z artystami i influencerami oraz organizację konkursów dla uczestników. Agencja zajęła się również planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.
Link do filmu promującego: https://youtu.be/-x95xWOhDyo
Komentarze