Nowe wakacyjne promocje w Da Grasso
Sierpień to nie tylko drugi miesiąc wakacji, ale również okres licznych wydarzeń kulturalnych – głośnych premier filmowych, festiwali muzycznych czy rozgrywek sportowych. Z tej okazji największa franczyzowa sieć pizzerii w naszym kraju – Da Grasso wprowadziła do swojej oferty specjalne promocyjne propozycje – m.in. atrakcyjne zniżki czy zestawy dla najmłodszych.
Już pod koniec miesiąca odbędzie się finałowy koncert festiwalu „Męskie Granie”. W ramach współpracy z organizatorem wydarzenia, sieć Da Grasso wprowadziła do swojej oferty specjalny zestaw promocyjny. Dodatkowo w wybranych lokalach klienci mogą na żywo śledzić relację z koncertu. Transmisja wydarzenia będzie obejmowała 15 lokalizacji należących do Da Grasso. Wśród nich znajdują się: Bełchatów, Bielsko-Biała, Gdynia-Obłuże, Kalisz, Knurów, Kutno, Limanowa, Łódź-Bałuty, Łódź-Lumumbowo, Piła, Sochaczew, Świnoujście, Wysokie Mazowieckie, Zduńska Wola oraz Żywiec.
W restauracjach, w których transmitowany będzie finałowy koncert „Męskiego Grania” sieć wprowadziła również kartę lojalnościową, w której do wygrania są upominki związane z festiwalem (koszulki, worki, skarpetki). Zasady są niezwykle proste – podczas zakupu produktów Grupy Żywiec klienci restauracji kolekcjonują specjalne konkursowe naklejki. Po uzyskaniu dziesiątej naklejki uczestnik zyskuje prawo do odbioru nagrody (wydawanej losowo przez obsługę).
Wakacje to okres, w którym wszystko naturalnie zwalnia – dotyczy to również działań promocyjnych i marketingowych. Jednak pizza, która jest najważniejszym elementem naszej oferty, nie zalicza się do produktów sezonowych i od wielu lat jest jednym z ulubionych dań, zamawianych przez Polaków, niezależnie od pory roku. Chcemy wykorzystywać potencjał licznych wydarzeń kulturalnych, takich jak premiery filmowe, wydarzenia sportowe czy festiwale muzyczne, których nie brakuje w okresie wakacyjnym. Dlatego przygotowaliśmy specjalne oferty dla naszych klientów, nie zapominając również o najmłodszych gościach restauracji – komentuje Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. marketingu w Da Grasso.
Ponadto, z okazji premiery kolejnej części filmu „Wojownicze Żółwie Ninja” sieć Da Grasso dołączyła do menu rozszerzoną wersję zestawu Junior. Najmłodsi klienci restauracji dodatkowo znajdą w nim specjalne, limitowane kolorowanki, związane z bohaterami nowego filmu. Promocja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży – zarówno zamówienia bezpośrednio w restauracji, jak i z dostawą pod wskazany adres.
Przypominamy, że w sieci Da Grasso wciąż obowiązują również inne promocje konsumenckie – m.in. pizza miesiąca (wybrana duża pizza w cenie średniej przy zakupie napoju). Goście wszystkich restauracji mogą ponadto spróbować specjalnego menu sezonowego, w którego skład wchodzą: pizza, wrap i burger Caprese.
Komentarze