Partner serwisu
25 sierpnia 2023

„Muśnij sobie!” Herbapol-Lublin promuje musy owocowe w kampanii z Darią Ładochą

Kategoria: Aktualności

Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy.

Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko”.

Właśnie na tych niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania musów w kuchni opiera się nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha. – W przygotowanych spotach pokazujemy, jak przydatnymi i prostymi w użyciu produktami są musy owocowe Herbapol – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin. – Ułatwiają szybkie przygotowanie wielu smacznych i efektownych potraw. Wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć – i zajadać! W naszej kampanii podsuwamy pomysły na zastosowanie musów, w postaci oryginalnych przepisów stworzonych przez Darię, ale też chcemy zachęcić konsumentów do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni.

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych i gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków czyszczących język oraz kosmetyki. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ