Szanowni Czytelnicy
Niegazowana, mineralna, źródlana, w butelkach plastikowych, szklanych... Spożycie wody w Polsce systematycznie rośnie. Jej picie jest dziś modne – to wyraźny wyznacznik zdrowego trybu życia. Ba! Woda zaczyna powoli odgrywać nawet funkcje socjologiczne, gdyż to właśnie przy jej dystrybutorach coraz częściej zbierają się pracownicy firm, by się orzeźwić, a przy okazji poruszyć wiele aktualnych spraw.
Konsumenci otrzymują zatem całą gamę produktów różniących się zawartością pierwiastków, opakowaniem, smakiem, a wytwórcy zwiększają moce, będąc chyba jedyną grupą w Polsce, wobec której określenie: „leją wodę” nie ma pejoratywnego wydźwięku.
Właśnie wodzie poświęcamy szczególnie dużo uwagi w niniejszym wydaniu magazynu. Na naszych łamach jednak, jak zawsze, poruszamy też problematykę związaną z przemysłem piwowarskim. W branży można wyczuć lekki niepokój w związku z prognozami zimnego lata. Z pomocą jednak przychodzi tu Rasiak i spółka, których zmagania na mundialu śledzić będą tysiące kibiców, a nie od dziś wiadomo, że przeżywanie piłkarskich emocji jest przyjemniejsze ze szklanką złocistego napoju w dłoni.
Dla zmęczonych piłką nożną przygotowaliśmy relacje z licznych i zarazem ciekawych imprez branżowych. Sokownicy spotkali się tym razem w Bełchatowie, Szkoła Fermentacji odbyła się w Łodzi, a konferencja „Woda dla zdrowia” w Krakowie.
Składając Państwu życzenia pogodnego lata 2006, zapraszam do lektury Agro Przemysłu.
Aleksandra Wojnarowska
Redaktor wydania
|