Reklama
Kto czyta nasz magazyn?
„Kierunek Spożywczy” dociera do przedstawicieli kadry inżynieryjno – technicznej rozlewni wód i soków, zakładów spirytusowych, browarów, mleczarni, przedstawicieli wyższych uczelni, firm proponujących nowoczesne urządzenia, technologie i rozwiązania systemowe niezbędne do funkcjonowania nowoczesnych zakładów spożywczych.
Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy dociera do naszych odbiorców poprzez imienną wysyłkę oraz prenumeratę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.
Jaki mamy zasięg?
Ogólnopolski
Tematyka magazynu:
- nowoczesne rozwiązania technologiczne w przemyśle spożywczym,
- ochrona środowiska a przedsiębiorstwo produkcyjne,
- gospodarka wodnościekowa,
- biogazownie, gospodarka energią w przemyśle spożywczym,
- zarządzanie produkcją,
- innowacje technologiczne,
- nowoczesne narzędzia do wspomagania procesów zarządzania,
- optymalizacja produkcji,
- zarządzanie nowoczesnym zakładem produkcyjnym,
- utrzymanie ruchu, diagnostyka maszyn i urządzeń,
- raporty, analizy.
Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Kierunek Spożywczy” .
Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.
Co w praktyce oznacza współpraca z nami?
- możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
- precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
- bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
- pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
- precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
- możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług.