Partner serwisu
19 sierpnia 2014

Limitowana edycja marki 7up o smaku Mojito

Kategoria: Nowości na rynku

Od początku sierpnia w sieciach handlowych: Carrefour, InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Netto oraz Kaufland jest dostępna limitowana edycja napoju 7UP Mojito. Jest to jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito i pierwsza nowość marki 7UP w Polsce. Jak podaje producent, dzięki wyjątkowej kompozycji limonki, mięty oraz 7UP, napój ma niepowtarzalny i niezwykle orzeźwiający smak. Od 25 sierpnia br. klienci będą mogli kupić 7UP Mojito także w sklepach Żabka. Nowy produkt będzie dostępny na rynku do wyczerpania zapasów.

Limitowana edycja marki 7up o smaku Mojito

„Nowy 7UP o smaku Mojito to doskonałe orzeźwienie, dlatego idealnie sprawdza się w letnie dni i wieczory. Pozostaje tylko decyzja, czy nowy 7UP Mojito pijemy solo czy w miksie” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.

Wprowadzenie 7UP Mojito jest wspierane działaniami marketingowymi w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS (Point od Sale). Stworzono również stronę internetową dedykowaną 7UP Mojito, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić.

Ponadto nowy napój będzie wspierany spotem reklamowym na kanałach VOD w Internecie.

 

Źródło, Fot.: Questia sp. z o.o. sp.k.

Tagi: 7up, Mojito
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ