Partner serwisu
02 kwietnia 2024

„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki

Kategoria: Aktualności

2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.

„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki

Z początkiem kwietnia marka Grześki ruszyła z nową kampanią promującą idealne na wiosnę - Grześki Mega oraz Grześki Gofree. Z tej okazji w sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy.

Wiosna to czas, kiedy chętniej wybieramy się na spacery i piesze wycieczki, czy częściej spotykamy się z przyjaciółmi. Z tego względu, za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia, postanowiliśmy przypomnieć o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzą się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także w czasie aktywności na świeżym powietrzu. Zawsze, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego i chrupiącego - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Oprócz kampanii telewizyjnej, akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

źródło: informacja prasowa Colian
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ