Partner serwisu
01 sierpnia 2024

Refresher Costa Coffee podbija Warszawę wykorzystu-jąc nowe technologie FOOH

Kategoria: Trendy żywnościowe

Costa Coffee w tegorocznej letniej kampanii opanowała Warszawę. Marka w ramach promocji kluczowego produktu, jakim jest niskokaloryczny napój Refresher, przygotowała trzy krótkie wideo, w trzech różnych lokalizacjach, z wykorzystaniem najnowszych technologii, które oparte są na koncepcji Fake Out of Home (FOOH).

Refresher Costa Coffee podbija Warszawę wykorzystu-jąc nowe technologie FOOH

Lekkie i orzeźwiające napoje sprawdzają się świetnie podczas upalnych dni w mieście. Costa Coffee wie o tym najlepiej dlatego, tworząc materiały promujące letnią kampanię, postanowiła w niecodzienny sposób pokazać, że jej kluczowy produkt – Refresher – tworzy z miastem połączenie idealne. 

Filmy, które powstały w ramach kampanii, oparte zostały na koncepcji FOOH, a do ich stworzenia wykorzystana została technologia cyfrowa CGI (computer-generated imagery), dzięki której treści są bardziej angażujące i realistyczne dla odbiorców. Materiały bazują na pokazaniu trzech smaków Refreshera w trzech warszawskich lokalizacjach. Pierwszy z filmów będzie pokazywał Pole Mokotowskie, które opanowane zostanie przez smak Refresher Peach czyli brzoskwinię i marakuję w roli głównej. Kolejne dwa filmy ukażą się wkrótce na kanałach Costa Coffee i będą promować Rondo de Gaulle’a i Refresher Strawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu oraz Złote Tarasy z wpadającymi do kubka jagodami, granatem i malinami, które znajdują się w smaku Refresher Blueberry. 

Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwój produktów z kategorii “iced”, dlatego nasza oferta zdominowana została przez zimne napoje owocowe, w tym nasz hit sprzedażowy Refresher, który składa się w stu procentach z koncentratu owocowego bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru i ma tylko 87 kcal – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Nasze działania promocyjne oparliśmy na innowacyjnej formie komunikacji jaką jest FOOH, która pozwoliła nam pobudzić wyobraźnię odbiorców i serwuje im prawdziwe letnie orzeźwienie w Warszawie. Dzięki tej technologii mogliśmy połączyć dwa światy: realny, w postaci lokalnych miejsc i ten przekraczający granice realizmu w postaci imponujących Refresherów  – dodaje Bobrukiewicz.

Promocja materiałów wideo wspierana będzie w kanałach social media marki oraz w działaniach mikroinfluencerów. Za promocję i produkcję materiałów FOOH odpowiada agencja They.pl. Biuro prasowe oraz działania z twórcami cyfrowymi prowadzi agencja Hit The Spot.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ