Carlsberg wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”
Marka Carlsberg zdecydowała się globalnie powrócić do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, które obowiązywało od 1975 do 2011 roku. Zastąpi ono obecne „That’s calls for a Carlsberg”. Od 16 lutego, w głównych stacjach TV, rusza kampania, która w stylizowanym, eleganckim spocie poinformuje konsumentów o tej zmianie.

To krótkie zdanie “Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” przez 36 lat było hasłem marki Carlsberg. Okazuje się, że dziś w wielu krajach w Europie aż około 80% konsumentów pamięta to hasło i wciąż bardzo mocno kojarzy je z piwem Carlsberg. Przeniknęło ono także do potocznego języka i używane jest w codziennych sytuacjach. Warto przypomnieć, że pierwszym lektorem czytającym przez kilka lat hasło był sam Orson Welles, słynny amerykański reżyser, autor m.in. słuchowiska „Wojna Światów” i filmu „Obywatel Kane”.
Maciej Pichlak, odpowiedzialny za markę Carlsberg, podkreśla, że najlepsze slogany to te, które skutecznie odzwierciedlają ideę marki, łatwo wpadają w ucho i zapisują się na długo w pamięci. I takie właśnie jest „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Odzwierciedla ono również długą i bogatą historię warzenia piwa najwyższej jakości, której pionierem był Carlsberg od czasów swojego twórcy JC Jacobsena w 1847 roku aż do dzisiaj.
źródło i fot. Carlsberg