Partner serwisu
18 czerwca 2015

Kampania outdoorowa Cisowianki

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Polskie Zdroje rozpoczęły miesięczną kampanię outdoorową swojej flagowej marki - CISOWIANKA, która będzie miła miejsce w największych miastach w Polsce. Podczas kampanii wykorzystywane są nośniki najwyższej jakości – backlighty o wymiarach 6x3m i 8x4m.

Kampania outdoorowa Cisowianki

 

Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem „Tradycja ma znaczenie”. Polskie Zdroje konsekwentnie od lat stawiają jedynie na naturalną wodę mineralną i nie wprowadzają do swojego portfolio napojów zwanych błędnie „wodami smakowymi”. Firma, trzymając się tradycji dotyczących wód mineralnych w Polsce, wychodzi z założenia, że posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników.

Całość kampanii ma za zadanie umocnić wizerunek Cisowianki jako marki bardzo wysokiej jakości a także marki z historią i tradycją.

 

Źródło, fot.: Polskie Zdroje

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ