Partner serwisu
03 lipca 2015

Podwójna statuetka Golden Arrow dla Tymbarku

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

W tegorocznym konkursie „Golden Arrow” złote statuetki w kategoriach „Experiental Marketing” oraz „Mobile Marketing” trafiły do Tymbarku. Marka została nagrodzona za uniaklną akcję „Jabłka Tymbark z Polskich Sadów” oraz kreatywną aplikację muzyczną „Gramofun”.

Podwójna statuetka Golden Arrow dla Tymbarku

Ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” odbyła się w październiku.  Jej celem była  promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników  zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdali aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark była jednym z największych, jeśli nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłek w Polsce. Firma zorganizowała ją już po raz drugi.

 Gramofun to unikalna, muzyczna propozycja Tymbarku, która cieszy się ogromną popularnością wśród fanów doskonałej zabawy. Innowacyjne połączenie produktu – cenionego przez tysiące młodych konsumentów oraz wyjątkowych efektów dźwiękowych i świetlnych sprawiło, że Gramofun cieszy się ogromną popularnością. Mobilną aplikację pobrało prawie 200 000 użytkowników! Duża liczba pobrań, interesująca formuła i koncepcja aplikacji sprawiły, że Gramofun Tymbark został doceniony przez profesjonalistów z branży, zwyciężając w kategorii „Mobile Marketing”.

 Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” jest wyjątkowym wydarzeniem w branży. Przyciąga coraz więcej uczestników i poddaje ocenie największe kampanie oraz działania z obszaru marketingu i reklamy. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak również kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 

Źródło, fot. www.maspex.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ