Podwójna statuetka Golden Arrow dla Tymbarku
W tegorocznym konkursie „Golden Arrow” złote statuetki w kategoriach „Experiental Marketing” oraz „Mobile Marketing” trafiły do Tymbarku. Marka została nagrodzona za uniaklną akcję „Jabłka Tymbark z Polskich Sadów” oraz kreatywną aplikację muzyczną „Gramofun”.

Ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” odbyła się w październiku. Jej celem była promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdali aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark była jednym z największych, jeśli nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłek w Polsce. Firma zorganizowała ją już po raz drugi.
Gramofun to unikalna, muzyczna propozycja Tymbarku, która cieszy się ogromną popularnością wśród fanów doskonałej zabawy. Innowacyjne połączenie produktu – cenionego przez tysiące młodych konsumentów oraz wyjątkowych efektów dźwiękowych i świetlnych sprawiło, że Gramofun cieszy się ogromną popularnością. Mobilną aplikację pobrało prawie 200 000 użytkowników! Duża liczba pobrań, interesująca formuła i koncepcja aplikacji sprawiły, że Gramofun Tymbark został doceniony przez profesjonalistów z branży, zwyciężając w kategorii „Mobile Marketing”.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” jest wyjątkowym wydarzeniem w branży. Przyciąga coraz więcej uczestników i poddaje ocenie największe kampanie oraz działania z obszaru marketingu i reklamy. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak również kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Źródło, fot. www.maspex.com