Partner serwisu
08 października 2015

Sok jabłkowy Jupik NFC debiutuje na rynku

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Nowy wariant produktu marki JUPIK - jabłkowy sok NFC właśnie trafił do sprzedaży. Nowy produkt to tzw. sok bezpośredni, nazywany popularnie sokiem świeżym. To pierwszy produkt firmy Hoop Polska inaugurujący jej obecność w tej kategorii soków.

Sok jabłkowy Jupik NFC debiutuje na rynku

Soki NFC (NFC - Not From Concentrate) są produkowane poprzez tłoczenie lub wyciskanie surowych owoców lub warzyw. JUPIK NFC jest naturalnie mętny, wyprodukowany z całych owoców metodą tłoczenia na zimno. Łagodna pasteryzacja sprawia, że sok przez długi okres zachowuje naturalny smak oraz cenne składniki odżywcze zawarte w owocach.

 

W ostatnim latach soki NFC zdobywają coraz mocniejszą pozycję na rynku, jednak do tej pory, nie było tam soku świeżego specjalnie dedykowanego dzieciom. My postanowiliśmy to zmienić. - mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska. Nowy Jupik NFC jest delikatnie pasteryzowany, wyprodukowany zgodnie z restrykcyjnymi wymaganiami zarezerwowanymi dla soków NFC. Nie zawiera żadnych utrwalaczy, co jest ważne dla dzieci i ich rodziców. Dzięki odpowiedniemu doborowi odmian jabłek, jest też delikatnie słodszy od innych soków tego rodzaju, co dzieciom odpowiada. - dodaje Patrycja Giurko.

 

Soki mętne są bogatym źródłem błonnika oraz polifenoli, czyli naturalnych przeciwutleniaczy, dzięki czemu powstrzymują procesy starzenia, działają przeciwnowotworowo oraz wspomagają pracę układu pokarmowego. JUPIK NFC pakowany jest w ekologiczne opakowania typu bag-in-box składające się z worka (biodegradowalnego) z sokiem i kartonu, który może zostać zutylizowany.

Dzięki specjalnej konstrukcji kranika, uniemożliwiającej dostanie się powietrza do worka - sok zachowuje świeżość 14 dni po otwarciu.

 

Źródło, fot.; informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ