Partner serwisu
21 stycznia 2016

Wybór konsumenta - od czego zależy i jak go przewidzieć

Kategoria: Z życia branży

Dan Cake, jako firma z wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniem regularnie korzysta z badań konsumenckich. Insight to zespół działań mających na celu odkrycie, poznanie, a przede wszystkim zrozumienie prawdziwych i nie zawsze oczywistych potrzeb klientów.

Wybór konsumenta - od czego zależy i jak go przewidzieć

 

W celu rozwijania naszej gamy produktów, poddajemy je ocenie sensorycznej, jak również badaniom fokusowym. Te działania pozwalają zidentyfikować najistotniejsze czynniki decydujące o wyborach konsumenckich w czasie zakupów. Dla nas – jest to nieocenione źródło wiedzy, które pozwala zarówno ulepszać receptury produktów, jak i wprowadzać zmiany wizualne, tj. modyfikować opakowania pod względem atrakcyjności oraz ich roli w komunikacji produktu.  


Wartość kategorii produktów pakowanych, ciast oraz wyrobów piekarniczych, rośnie w Polsce bardzo dynamicznie.1 Chcąc odgrywać pierwszoplanową rolę na rynku, firma zwraca uwagę na opinie oraz potrzeby klientów.

 

„Konsumenci, decydujący się na wybór produktów z naszej kategorii, cenią je przede wszystkim za higieniczny sposób pakowania. Szczelne zamknięcie, pasteryzacja, pakowanie w niemal sterylnych warunkach tzw. „czystego pomieszczenia” – to cechy, które świadczą o pełnym bezpieczeństwie produktów. Co więcej, przez cały okres przydatności do spożycia zachowują świeżość i nie tracą swych walorów smakowych. Powyższe aspekty mają szczególne znaczenie dla klientów, którzy starają się zawsze mieć „coś słodkiego” na wypadek niespodziewanej wizyty znajomych lub rodziny.” – podpowiada Wiktor Kowalski z Dan Cake Polonia.

 

Co pozytywnie zaskakuje konsumentów? Skład wyrobów pakowanych. Stawiając na jak najlepszą jakość wypieków firma wyeliminowała konserwanty, sztuczne barwniki i aromaty. W ich miejsce pojawiły się ekstrakty roślinne oraz naturalne aromaty na bazie roślin. „To nasza odpowiedź na rosnącą świadomość konsumentów oraz element polityki zrównoważonego rozwoju firmy.” – mówi Wiktor Kowalski.


Smak jest najistotniejszym kryterium wyboru konsumentów.  Ciasta oraz słodkie przekąski to podstawa codziennej dawki przyjemności lub też słodka nagroda. Sytuacje spożycia są niezliczone. Z jednej strony wyroby cukiernicze to synonim osobistej celebracji chwili, z drugiej słodka przyjemność, którą dzielimy z bliskimi. Przerwa w pracy, odwiedziny znajomych, drugie śniadanie dla dziecka lub podwieczorek to tylko niektóre sytuacje spożycia.  

 

„Jako marka pragniemy tworzyć kulturę wielbicieli doskonałego smaku wokół naszych wyrobów. Właśnie dlatego zapraszamy konsumentów do odkrywania świata wyśmienitych wypieków i poznawania piekarniczych tradycji Europy. Duńskie rolady, niemieckie stolleny, ciasta drożdżowe wytwarzane na wzór francuskich receptur, czy polskie sękacze to tylko niektóre przykłady naszego ponad 80 letniego dziedzictwa.” – podsumowuje Wiktor Kowalski.  


Ponad to, koneserów doskonałego smaku firma chce również inspirować. Dlatego pokazuje jak z ich półproduktów stworzyć dania na miarę kulinarnego mistrza – nietuzinkowe, zaskakujące, a przede wszystkim łatwe w przygotowaniu. Wspólnie z ekspertami kulinarnymi regularnie opracowując przepisy, które każdy może przygotować w swojej domowej kuchni.

 

Źródło: informacja prasowa
Fot. dancake.pl

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ