Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu
Cisowianka to niekwestionowany lider rynku wód mineralnych, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek i najpopularniejsza woda mineralna w Polsce. Doceniana jest zarówno przez handlowców jak i przez konsumentów. Silną pozycję marki, docenili ostatnio również specjaliści Londyńskiej Giełdy zaliczając właściciela Cisowianki, zakład butelkujący ZL Nałęczów Zdrój, do grona najbardziej obiecujących przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
![Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu](Resources/../Resources/ar/34751/34938/1498417280e06df4.jpg)
Kolejnym potwierdzeniem siły marki Cisowianka jest przyznanie jej już po raz ósmy z rzędu zaszczytnego tytułu Superbrands a także Superbrands Created in Poland. Utrzymać się na szczycie przez osiem lat może jedynie marka, której jakość i pozycja są niepodważalne.
Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Tegoroczny Proces Certyfikacji składał się z badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ocen ekspertów Rady Marek. Jedynie marki, które były wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów i jednocześnie ocenione pozytywnie przez ekspertów, miały szansę na uzyskanie tytułu.
Uroczysta, 11-ta Gala Superbrands podczas, której wręczone zostaną statuetki najlepszym markom na rynku odbędzie się 15 maja 2017 roku w Warszawie.
Źródło, fot. informacja prasowa