Partner serwisu
24 października 2017

Złoto dla Prażubra

Kategoria: Alkohole

Prażubr - niepasteryzowany lager z Kompanii Piwowarskiej - otrzymał złoto w kategorii Launch/Relaunch w tegorocznej edycji konkursu Effie. Nagrodzona kampania opiera się przede wszystkim na ciekawej i autentycznej historii prażubra - praprzodka żubra białowieskiego. Prażubr był najlepszym debiutem minionego roku wśród nowości piwnych.

Złoto dla Prażubra

Wprowadzenie na rynek Prażubra, który w 2016 roku dołączył do rodziny lidera rynku Żubra, to odpowiedź na zmieniające się trendy i potrzeby piwne. Przejawem tego jest wzrost kategorii alternatywnych lagerów skierowanych do konsumenta bardziej wymagającego, doceniającego tradycję i autentyczność w markach, które wybiera.

Pierwszy rok Prażubra to sukces przede wszystkim spójnej strategii,  atrakcyjnej  kreacji i wiarygodnej historii. Do tej kampanii podeszliśmy niestandardowo: zaczęliśmy od budowania świadomości i przypomnienia najważniejszych faktów dotyczących samego prażubra. Następnie konsekwentnie odkrywaliśmy przed konsumentami praświat, który jest jednocześnie światem marki. Ta osiągnięcie wspólnych działań agencji kreatywnej, PR, social media i digitalu oraz domu mediowego - mówi Maciej Kuś, Brand Manager.

Launch Prażubra został podzielony na teaser (media naukowe i popularno-naukowe oraz social media), reveal (TV, outdoor, kino, prasa, internet, influencerzy) oraz remind (eventy, influencerzy). Za przygotowanie nagrodzonej kampanii odpowiadają agencje: PZL (kreacja), Tailor Made PR (PR oraz social media), dom mediowy  Zenith (planowanie i zakup mediów), Huta 19 im. Joachima Fersengelda (digital) oraz Prism Studio.

Effie to konkurs na najbardziej efektywną komunikację marketingową. W tegorocznej edycji jury przyznało 54 nagród. W kategorii "Launch/Relaunch" nagrody zdobyły także kampania Launch Showmax w Polsce oraz Wygodna nauka smaków (Gerber).

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ