Kompania Piwowarska potrójnie wyróżniona w konkursie PNSA
W IX edycji konkursu Polish National Sales Awards pracownicy Kompanii Piwowarskiej zostali uhonorowani dwiema nagrodami głównymi – w kategorii Trener Sprzedaży i Przedstawiciel Handlowy – oraz wyróżnieniem w kategorii Zespół Sprzedaży. To już drugi rok z rzędu, gdy KP została doceniona w tym prestiżowym konkursie.
Wyróżnienia, które pracownicy Kompanii Piwowarskiej otrzymali w ubiegłym roku w kategoriach Key Account Manager, Zespół Sprzedaży i Przedstawiciel Handlowy, były zaledwie zapowiedzią tegorocznych sukcesów. Podczas uroczystej Gali Finałowej IX edycji PNSA, która odbyła się 25 listopada w warszawskim Hotelu Intercontinental, statuetki i dyplomy z rąk kapituły odebrali Małgorzata Wieczorek i Adam Pogorzelczyk, laureaci odpowiednio kategorii Trener Sprzedaży i Przedstawiciel Handlowy, oraz Łukasz Wojtas wyróżniony w kategorii Zespół Sprzedaży.
Konkurowaliśmy z przedstawicielami czołowych firm z branży telekomunikacji, ubezpieczeń, bankowości, usług oraz FMCG i niezależni sędziowie potwierdzili, że mamy najwyższej klasy standardy rozwijania pracowników – mówi nagrodzona Małgorzata Wieczorek, kierownik ds. rozwoju pionu komercyjnego w Kompanii Piwowarskiej. – Jesteśmy w tym skuteczni, innowacyjni i przykładamy dużą wagę do tego, żeby działać etycznie – dodaje.
To wielkie osiągnięcie okupione ciężką pracą wielu osób. W ciągu całego roku nasi ludzie w sprzedaży dokonują wielu niezwykłych rzeczy. Bardzo się cieszymy, że zostały one dostrzeżone i docenione także na zewnątrz naszej firmy – skomentował Krzysztof Kaczmarek, dyrektor Regionu Południe w KP, obecny na gali.
Łącznie w tej edycji Polish National Sales Awards w ramach 15 kategorii nagrodzono 13 laureatów, a 22 uczestników otrzymało wyróżnienia; ponadto przyznano tytuł Supersprzedawcy i Nagrodę Specjalną prezesa PNSA za całokształt osiągnięć w sprzedaży i biznesie. Został nią uhonorowany Józef Wancer, Przewodniczący Rady Nadzorczej BGŻ BNP Paribas S.A.
Konkurs PNSA ma na celu promowanie najlepszych praktyk w sprzedaży i najwyższych standardów etycznych w tej dziedzinie, czemu służy nagradzanie najskuteczniejszych i najbardziej profesjonalnych przedstawicieli branży. Mogą brać w nim udział pracownicy działów sprzedaży, trenerzy i pracownicy działu obsługi klienta. Laureaci poszczególnych kategorii, których wyłania jury złożone z doświadczonych praktyków sprzedaży, to osoby, które mogą się poszczycić doskonałymi wynikami i etyką postępowania na najwyższym poziomie, potrafią pracować w zespole, są kreatywne i innowacyjne.
Komentarze