Partner serwisu
12 kwietnia 2018

Firma Lidl Polska kontynuuje kampanię z dostawcami mięsa

Kategoria: Aktualności

Firma Lidl Polska kontynuuje kampanię z dostawcami. Tym razem sieć chce zapoznać klientów z producentami świeżego mięsa marki „Rzeźnik”. W najbliższych tygodniach w kampanii pojawią się przedstawiciele firm: Animex, Indrol, Skiba oraz Połonina.

Firma Lidl Polska kontynuuje kampanię z dostawcami mięsa

Wysoka jakość od sprawdzonych producentów

Skąd pochodzi świeże mięso marki „Rzeźnik”, które na co dzień jest dostępne w stałej ofercie sklepów Lidl? W 100% produkowane jest w Polsce. Lidl chce zwiększyć świadomość klientów na temat pochodzenia swoich produktów i ich jakości, przedstawiając tym samym historie rodzimych producentów, które za nimi stoją.

Chcemy pokazać drogę jaką przebywa produkt zanim trafi na nasze półki, a potem na stoły Polaków. Drogę, o którą tak wyjątkowo dbamy. Przede wszystkim ze szczególną starannością wybieramy naszych dostawców, by wspólnie tworzyć asortyment najwyższej jakości – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska.

 Jesteśmy dumni z marki „Rzeźnik” i z wysokiej jakości jaką reprezentuje. Jest ona wynikiem wspólnych starań naszych pracowników oraz dostawców, którzy spełniają restrykcyjne wymagania jakościowe. Wymagamy certyfikatów jakościowych takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie. Oprócz kontroli na etapie produkcyjnym tzn. audytów u dostawców, przeprowadzamy również kontrole świeżego mięsa na etapie dostawy do magazynów oraz wybranych partii w sklepach. Za naszymi produktami stoją ludzie i ich niesamowite historie. Cieszymy się, że możemy przybliżyć je klientom ­– podsumowuje Robaszkiewicz. 

Eksport do sklepów Lidl w Europie

Tylko w 2016 roku wartość produktów marek Lidla wyeksportowanych za pośrednictwem polskich dostawców do ponad 20 europejskich krajów wyniosła 2 mld złotych. Wśród produktów eksportowanych znajduje się także świeże mięso wyprodukowane w Polsce – trafia m.in. do sklepów Lidl na Litwie, Słowacji oraz w Rumunii i Czechach. Wartość eksportu w 2017 roku w kategorii mięsa wyniosła 34,8 mln euro (wzrost z 30,3 mln euro w 2016 roku).

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ