Nowa odsłona znanej marki wody
Nowa odsłona marki Wody Mineralne Ostromecko została zaprezentowana podczas pokazu kolekcji projektantki mody, Patrycji Kujawy, która zadedykowała marce jedną ze swoich kreacji.
Ostromecko to woda mineralna o bogatej tradycji. Do dziś działa bowiem wytwórnia wód mineralnych w Ostromecku, uruchomiona w 1894 roku, a woda wciąż jest wydobywana z tego samego ujęcia (pierwsze wzmianki o wydobyciu wody mineralnej z regionu Ostromecko pojawiły się już w 1570 roku).
2018 roku polska firma FoodCare, będąca liderem branży FMCG w Europie Centralnej, dokonała przejęcia marki ody Mineralne Ostromecko. Po procesie transformacji, produkty w nowych opakowaniach powracają na rynek wód mineralnych z nowym wizerunkiem oraz etykietą sygnowaną nazwiskiem ambasadorki – Magdy Gessler.
Pokaz mody
Nowa odsłona marki Ostromecko odbyła się 20 czerwca podczas pokazu mody młodej projektantki Patrycji Kujawy. Prezentowana kolekcja zainspirowana została kreacjami tworzonymi na przestrzeni wieków w sztuce sakralnej. Patrycja Kujawa swą nową kolekcję „Sacrum – Profanum” zaprezentowała w otoczeniu natury, na łonie przyrody w warszawskim atelier OrOr. Inspiracją dla jednej z sukien były produkty i marka Ostromecko – woda mineralna pierwotnie czysta, pochodząca z rezerwatu „Las Mariański”.
Stworzona przez naturę, nietknięta przez człowieka woda jest filtrowana powoli, pod ziemią, nalewana do butelek bezpośrednio ze źródła, nie jest poddawana zabiegom uzdatniającym. Ostromecko to woda z naturalną kompozycją 7 minerałów. Dzięki średniej mineralizacji i niskiej zawartości sodu, woda może być spożywana codziennie i bez ograniczeń.
letnich miesiącach konsumenci otrzymają dostęp do wody mineralnej Ostromecko polecanej przez Magdę Gessler, w nowej etykiecie podkreślającej pochodzenie z rezerwatu. Ikoną marki jest kwiat róży, który powstał przed 1919 r. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami.
Komentarze