Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa - rośnie sprzedaż produktów private labels
Jak podaje PLMA około 27% szwajcarskich kupujących zadeklarowało w badaniu Nielsen, że w 2017 r. kupiło więcej produktów marek detalistów. Co istotne, 57% kupujących porównuje ceny produktów marek własnych z cenami marek producentów.
![Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa - rośnie sprzedaż produktów private labels Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa - rośnie sprzedaż produktów private labels](Resources/ar/58251/58442/153839009841dc84.jpg)
Blisko dwie trzecie nabywców woli kupować produkty, które są w ofercie specjalnej. Badanie wykazało również, że 55% szwajcarskich kupujących jest gotowych płacić więcej za produkty wysokiej jakości, jednak wrażliwość na ceny również wzrasta. 52% konsumentów szwajcarskich potrafi podać cenę produktów codziennego użytku.
źródło: forummleczarskie.pl
Komentarze