Partner serwisu
01 października 2018

Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa - rośnie sprzedaż produktów private labels

Kategoria: Aktualności

Jak podaje PLMA około 27% szwajcarskich kupujących zadeklarowało w badaniu Nielsen, że w 2017 r. kupiło więcej produktów marek detalistów. Co istotne, 57% kupujących porównuje ceny produktów marek własnych z cenami marek producentów.

Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa - rośnie sprzedaż produktów private labels

Blisko dwie trzecie nabywców woli kupować produkty, które są w ofercie specjalnej. Badanie wykazało również, że 55% szwajcarskich kupujących jest gotowych płacić więcej za produkty wysokiej jakości, jednak wrażliwość na ceny również wzrasta. 52% konsumentów szwajcarskich potrafi podać cenę produktów codziennego użytku.

źródło: forummleczarskie.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ