Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.
![Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”](Resources/ar/59251/59270/15414145406dc0c4.jpg)
Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.
Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.
Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative. Kampania potrwa do 30 listopada br.
Komentarze