Partner serwisu
09 stycznia 2019

Wystartowała karnawałowa promocja Captain Jacka

Kategoria: Alkohole

Ibiza – wyspa słońca i zabawy, klubowe serce Starego Kontynentu, które nigdy nie zasypia. To także gorący kierunek, który na swoim bilecie znajdą zwycięzcy karnawałowej promocji przygotowanej przez markę Captain Jack – piwa o smaku rumu, inspirowanego pirackimi przygodami. W trwającej do 3 marca akcji promocyjnej marki do wygrania będzie 10 wycieczek na Ibizę oraz 2000 kartonów Captain Jacka, idealnych na karnawałowe imprezy z przyjaciółmi.

Wystartowała karnawałowa promocja Captain Jacka

Captain Jack, nowa marka piwa od Kompanii Piwowarskiej, pojawił się na polskim rynku w sierpniu 2018 roku i od tego czasu nie zwalnia tempa. Tym razem w myśl hasła „Cała naprzód” już 27 grudnia ruszył z wyjątkową akcją promocyjną, skierowaną do osób młodych, gotowych na rejs pełen zabawy i niezapomnianych wrażeń. Kierunek: słoneczna hiszpańska Ibiza!

Wygraj i leć na Ibizę!

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie www.captainjackbeer.pl lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki. Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są m.in. TEDE, Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot. W każdym z 10 tygodni promocji do wygrania jest jedna nagroda główna – wycieczka all inclusive na Ibizę dla 4-osobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.

Mocne wsparcie 360°

Akcja rozpoczęła się 27 grudnia 2018 i potrwa do 3 marca 2019 roku. Przez 10 tygodni towarzyszyć jej będą liczne działania promocyjne. W telewizji i kinie pojawi się 15-sekundowy spot, w miastach – citylighty, a w sklepach – materiały POSM. Promocja otrzyma także wsparcie w postaci działań w digitalu i w kanałach społecznościowych marki oraz zaangażowanych do współpracy influencerów.

Za działania związane z kampanią konkursową odpowiadają: Advalue – obsługa promocji; Bardzo, Platige Image, Dynamo – przygotowanie i realizacja spotu, Mango Design – opakowania, Prism Studio – materiały POSM. Aktywację w digitalu poprowadzi Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmie się Zenith Optimedia, a komunikacją PR – Tailor Made PR.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ