Partner serwisu
13 lutego 2019

Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY

Kategoria: Aktualności

FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po meksykańsku oraz Rybę z pieca po włosku. Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY

Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych FRoSTY, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.

On-line pojawią się też przepisy na gołąbki z wykorzystaniem Noodles and chicken, danie Mexican Chicken zapiekane z nachosami oraz Rybę z pieca z brokułami i kluskami parmezanowymi wg Bartosza Liska – szefa kuchni warszawskiego „Lokalu na rybę”.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ