Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po meksykańsku oraz Rybę z pieca po włosku. Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
![Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY](Resources/ar/61501/61505/155005601400abe4.jpg)
Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych FRoSTY, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.
On-line pojawią się też przepisy na gołąbki z wykorzystaniem Noodles and chicken, danie Mexican Chicken zapiekane z nachosami oraz Rybę z pieca z brokułami i kluskami parmezanowymi wg Bartosza Liska – szefa kuchni warszawskiego „Lokalu na rybę”.
Komentarze