Actimel i Star Wars - nowa, limitowana edycja Actimela już niedługo w sprzedaży
Actimel wprowadza na rynek wyjątkową, limitowaną edycję swojego produktu - Actimel w opakowaniach z motywem Star Wars. Nawiązując do jednej z najbardziej kultowych serii w historii kina, marka Actimel podkreśla, jaki wpływ na nasz organizm mają witaminy zawarte w jej produktach.
Kultowa seria i Actimel
Co łączy produkty Actimel i opowieści z odległej galaktyki? Marka Actimel zachęca do przejścia na jasną stronę… dobrego żywienia! Dobrze znane konsumentom produkty dzięki zbliżającej się światowej premierze najnowszej sagi zatytułowanej „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” będą dostępne w zupełnie nowej, limitowanej odsłonie.
Odporność ma znaczenie
Kampania towarzysząca współpracy zachęca do stawiania czoła codziennym wyzwaniom. Produkty Actimel, zawierające żywe kultury bakterii L. Casei Danone, a także witaminy B6 i D, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, są naturalnym wyborem, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy czynniki zewnętrzne mają na nas duży wpływ. Marka zachęca do podejmowania świadomych wyborów żywieniowych, podkreślając, że bohater kampanii - buteleczka Actimela - jest wartościowym uzupełnieniem codziennej, zbilansowanej diety.
Wybierz stronę mocy i zbierz całą kolekcję
Marka w swojej kampanii stawia na wyrazisty design, który zapewni limitowanej edycji widoczność na sklepowych półkach. Na nowych opakowaniach Actimela znajdziemy wizerunki bohaterów z serii Star Wars, zarówno z jasnej, jak i ciemnej strony mocy - którą wybiorą konsumenci? Atrakcyjny wygląd buteleczek daje możliwość zebrania całej kolekcji wyjątkowych postaci. Limitowana edycja dostępna będzie od połowy listopada do połowy grudnia 2019, w sieciach sklepów Biedronka i Kaufland.
Komentarze