Partner serwisu
13 stycznia 2020

Odświeżona szata graficzna opakowań płatków marki Halina

Kategoria: Aktualności

Nowy rok to okazja do dużych zmian. Dlatego warszawska firma Sawex Foods odświeżyła stylistykę opakowań płatków owsianych zwykłych, górskich oraz błyskawicznych, a także płatków ryżowych i jęczmiennych marki Halina. Zaprojektowane zostały z nowoczesnym i barwnym zacięciem, tak aby przyciągać większą uwagę konsumentów. Produkty z odmienioną szatą graficzną znajdują się już na półkach sklepowych.

Odświeżona szata graficzna opakowań płatków marki Halina

Halina, oprócz płatków, posiada w swojej ofercie różne rodzaje ryżu, kasz, warzyw strączkowych i mieszanek ziaren. Różnorodność jej produktów pozwala na przygotowanie pełnowartościowych posiłków, nadających się zarówno na poranne śniadanie, sycący obiad czy lekką kolację.

Stara-nowa wersja

Największą zmianą jest odmieniona kolorystyka opakowań – błękit zastąpiła biel oraz miodowy odcień żółtego. Kolor przewodni oraz ilustracje przedstawiające dania, przypominają letnie, słoneczne dni, aromatyczne wakacje i przyjemność z jedzenia. Wprowadzając nową stylistykę, producent nie rezygnuje jednak z tradycyjnych, dobrze znanych konsumentom elementów. Na odświeżonych opakowaniach znalazł się oczywiście charakterystyczny, czerwony, owalny logotyp marki, apetycznie wyglądająca propozycja podania produktu oraz jego wyróżniająca się, soczyście kolorowa nazwa. Wszystkie elementy idealnie współgrają ze sobą stylistyką. Co ważne, wraz ze zmianą grafiki, nie zmieniła się gramatura opakowania.

– Metamorfozą opakowań płatków marki Halina chcieliśmy pokazać nie tylko użyteczność jej produktów w kuchni, ale też jeszcze bardziej zaznaczyć swoją obecność na sklepowych półkach. Nowy design opakowań komunikuje nowoczesność i większą dostępność dla stałych, ale i nowych konsumentów – mówi Katarzyna Świętochowska, Wiceprezes Zarządu Sawex Foods.

20 lat płatków Halina

Płatki marki Halina obecne są na rynku już od 20 lat. Odświeżając stylistykę swoich opakowań co kilka lat, producent stara się dopasować do zmieniających się zasad projektowania opakowań, rynkowych trendów oraz gustów konsumentów. Zmiana kolorystyki na bardziej wyrazistą pozwala na skuteczniejsze odróżnienie od innych produktów oraz wyróżnienie się na półce sklepowej. Odmieniony został także font napisów, aby były one bardziej czytelne i szybciej skupiały uwagę klienta.

– Obecnie możemy mówić o odświeżeniu naszych opakowań – największe zmiany zaszły pomiędzy opakowaniami z 2000 a 2009 roku, kiedy to zmianie uległo logo oraz pomiędzy 2009 i 2016 rokiem, kiedy z opakowań zniknęła dobrze znana wszystkim kucharka. Kontynuujemy zmiany stylistyczne w naszych opakowaniach, co pozwoli na ujednolicenie opakowań wszystkich naszych produktów – zaznacza Wiceprezes Zarządu Sawex Foods.

Producent marki Halina, przedsiębiorstwo Sawex Foods to obecna od 1989 roku firma dystrybuująca szeroką gamę produktów spożywczych w całej Polsce. W swojej ofercie posiada produkty suche, m.in. ryże, kasze, różnego rodzaju strączki, płatki ryżowe i owsiane. W 2002 roku zdobyła certyfikowany Międzynarodowy Standard Żywności (IFS), świadczący o wysokiej jakości oraz bezpieczeństwie produkowanej żywności.

źródło: informacja prasowa
Tagi: Halina
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ