Książęce z Księciem w roli głównej
W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.
![Książęce z Księciem w roli głównej Książęce z Księciem w roli głównej](Resources/ar/83001/83026/1615535039683864.jpg)
Świeży spot Książęcego Kompanii Piwowarskiej to intrygująca, zaskakująca podróż przez świat piwa narysowany współczesną sztuką kolażu. Przewodnikiem jest odmieniony Książę dynamicznie poruszający się w wysmakowanej wizualnie, pełnej przygód sensualnej rzeczywistości. Nowy świat Książęcego jest efektem procesu zmiany, który rozpoczął się rok temu. Zapoczątkowały go zmienione opakowania. Wraz z nimi narodziła się komunikacja bazująca na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki.
– Cieszę się, że Książę pojawił się w naszej komunikacji. Nie musieliśmy wymyślać tej postaci, bo była z nami od zawsze: zakorzeniona w tradycji, powiązana z nazwą marki. Dla tak charyzmatycznego bohatera i jego opowieści potrzebowaliśmy odpowiedniej formy. Kolaż idealnie spełnił nasze potrzeby. Dzięki otwartości takiego języka wizualnego możemy się wyróżnić i pokazać to, co charakteryzuje Książęce – różne style oraz wysoką jakość – mówi o odświeżeniu wizerunku marki Maciej Kuś, Brand manager Książęcego.
Kampania jest częścią nowej platformy komunikacji marki. Za jej opracowanie odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F. To kolejny już projekt Scholz & Friends dla Kompanii Piwowarskiej i marki Książęce.
– To był długi, rozłożony w czasie proces, ale w fazie jego wdrożenia dołączył do nas prawdziwy “drem team” – reżyser Marcin Filipek, realizatorzy animacji Bros X Bracia Socha, kompozytor Antanas Walko i koordynujący to wszytko post produkcyjnie Plazie Image – efekt tej kolaboracji jest zachwycający” – mówi Józek Dutkiewicz, Chief Creative Oficer Grupy S/F.
Nowa kampania wystartowała 11 marca i będzie obejmować telewizję, VOD, działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS. Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, reżyserem spotu jest Marcin Filipek, a operatorem Wojtek Zieliński. Kostiumy przygotowała Malwina Wędzikowska, scenografię Robert Dąbrowski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Platige we współpracy z BrosFX, a udźwiękowieniem Juice. Planowaniem mediów dla marki Książęce zajmuje się Zenith, a za prowadzenie działań digital odpowiada agencja Gong.
Premiera kolejnego spotu Książęcego promującego tegoroczną nowość zapowiedziana jest na kwiecień tego roku.
Więcej informacji o działaniach Książęcego można znaleźć na: stronie www, Facebooku i Instagramie.
Komentarze