Partner serwisu
14 lipca 2015

Sprzedaż cydru wyprzedziła gin i rum

Kategoria: Z życia branży

 
Cydr z kija – trend tego lata 
Na fali rosnącej popularności oraz w celu zapewnienia większego dotarcia do konsumentów w wielu knajpkach, barach i restauracjach, rozpoczęto sprzedaż cydru z kija. Stanowi on alternatywę dla lubianego przez Polaków, szczególnie latem, prosecco. Taka forma serwowania, bardzo popularna za granicą, w Polsce proponowana jest przede wszystkim przez Cydr Green Mill. Cydru z kija, nalewanego do karafki lub bezpośrednio do szklanki, można napić się już w ponad 350 lokalach w całej Polsce! Do końca 2015 roku Cydr Green Mill chce być dostępny w ponad 400 miejscach. 
 
– Liczba lokali oferujących cydr z kija z stale się zwiększa. Do końca tego roku chcielibyśmy przede wszystkim zwiększyć świadomość Polaków na temat cydru w ogóle oraz ułatwić im dostęp do tego napoju w ich ulubionych barach i restauracjach – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds.PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

1dane Nielsen, Total Polska, Maj 2015 MAT
2Raport KPMG: Rynek napojów alkoholowych w Polsce, 2014
3Pełna wypowiedź eksperta – źródło: Newseria. 
4dane Nielsen, Total Polska, Maj 2015 MAT
5Raport KPMG: Rynek napojów alkoholowych w Polsce, 2014

Źródło i Fot.: www.kp.pl
 

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ