1,5 ROKU ZE SMAKIEM BEZTROSKI DAN CAKE ORAZ WYRÓŻNIENIE KREATURA
Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, prowadził w 2019 roku intensywne akcje promocyjne swojej platformy komunikacji pod hasłem Smak Beztroski. W ramach działań prowadzonych w tym roku zostało opublikowanych na kanałach YouTube Spółki oraz stronie www.smakbeztroski.pl 8 filmów promocyjno-reklamowych. W sumie filmy zostały obejrzane przez blisko 3 mln internautów, którzy spędzili przed monitorami ponad 13 911 godzin, czyli 579 dni, co daje ponad 1,5 roku ze Smakiem Beztroski w 2019 roku.
Kampania Dan Cake otrzymała wyróżnienie w najstarszym polskim konkursie kreatywnym Kreatura 2019 w kategorii „Kampania Zintegrowana digital”.
Filmy promocyjne zostały przygotowane przez agencję 19 Południk, za wsparcie komunikacyjne całej kampanii odpowiedzialna była agencja 8Sense Public Relations.
„Mijający rok był dla nas bardzo intensywny. Aktywnie promowaliśmy naszą platformę komunikacji Smak Beztroski z Dan Cake, której wyniki przeszły nasze oczekiwania. W sumie aż 1,5 roku internauci spędzili na oglądaniu naszych filmów promocyjnych. Dlaczego promujemy Smak Beztroski? Ponieważ w naszych produktach jest zapisana duńska idea „hygge”, czyli poszukiwania chwil przyjemności w każdym momencie, tu i teraz, cieszenia się z nawet najmniejszych chwil wytchnienia. Nasze produkty towarzyszą konsumentom codzienne - rano podczas śniadania, w trakcie dnia, jako szybka i pożywna przekąska, a nawet w chwilach uroczystych, czy podczas spotkań z przyjaciółmi. My nie zawodzimy w tej szybko zmieniającej się rzeczywistości –smaki Dan Cake wybierane przez naszych konsumentów zawsze są takie same, przypominają o przyjemnym czasie wytchnienia i docenienia chwili obecnej” - – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.
Komentarze