Partner serwisu
10 kwietnia 2025

Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” rusza z nową kampanią promocyjną

Kategoria: Aktualności

Kupiec, tradycyjna polska marka produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, została wyróżniona Złotym Godłem „Konsumenckiego Lidera Jakości 2025” w kategorii kasze. W kwietniu prowadzi kampanię, w której pokazuje, że kasze wysokiej jakości to produkt nie tylko zdrowy, ale i atrakcyjny kulinarnie. Do działań zaangażowano ambasadorów marki.

Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” rusza z nową kampanią promocyjną

Z ogólnopolskich badań konsumenckich – przeprowadzonych w ramach plebiscytu „Konsumencki Lider Jakości 2025” – wynika, że Kupiec może się pochwalić ponad 60% znajomością marki – najwyższą na rynku w kategorii kasz. Z kolei blisko 92% konsumentów uważa markę Kupiec za godną polecenia, a 42% wskazuje, że jest najlepsza jakościowo w swojej kategorii, co daje jej pierwsze miejsce również pod tym względem. Równocześnie konsumenci pytani o skojarzenia z kaszami marki Kupiec wymieniają m.in. wysoką jakość i smak. To właśnie te wyniki zdecydowały, że marka uzyskała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2025 w kategorii kasze.

 

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo produktu i dostarczanie konsumentom artykułów wysokiej jakości, wpisujących się w rosnącą świadomość żywieniową. Dlatego stawiamy na wysokie standardy produkcji, jednocześnie łącząc tradycję z nowymi technologiami. A nasze portfolio obejmuje nie tylko gamę kasz, w tym nowość Duety Mieszanki Kasz, ale także inne produkty zbożowe, które na co dzień goszczą na polskich stołach. Dziękujemy za zaufanie.

Joanna Jacolik, Dyrektor Kontroli Jakości i Rozwoju Produktu marki Kupiec

 

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo marek i firm na polskim rynku. Ranking powstaje m.in. na podstawie badań kwestionariuszowych, pilotażowych na losowo wybranej grupie konsumentów oraz badania CAWI. Tegoroczna edycja jest 14.  


Kasze na medal, naturalnie!
W kwietniu marka Kupiec rozpoczęła kampanię dotyczącą kasz – linii tradycyjnej i nowej kategorii DUET Mieszanki Kasz. Linię promuje nowe hasło „Jak kasza, to na medal, naturalnie”, a nową kategorię produktów hasło „Taki DUET zaskakuje, naturalnie!”. Kampania, powstała we współpracy z agencję komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group, obejmuje szerokozasięgowe działania digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing, m.in. na blogu marki Kupiec. Do działań zaangażowano ekspertów marki – dietetyczkę Ewę Ceborską-Scheiterbauer, trenera personalnego Bartosza Plucińskiego oraz kucharza Piotra Kucharskiego – dzielących się wiedzą z odbiorcami.


W nowej kampanii pokazujemy z pomocą różnych kanałów komunikacji, że kasza stanowi ważny element diety nie tylko ze względu na wartości odżywcze, ale i walory smakowe. Kluczowe znaczenie ma przy tym wysoka jakość ziaren i produktu, który wybieramy. Zachęcamy przy tym do poszukiwania nieoczywistych przepisów na dania z kaszą, bo ta naprawdę zaskakuje Polaków głębią smaku.

Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Tagi: kasza, kupiec
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ