Young Leosia ponownie łączy siły z Orbit® Refreshers
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.

Dzięki swojej autentyczności, wyrazistemu stylowi i muzyce, Young Leosia nieustannie inspiruje generację Z. Artystka konsekwentnie wytycza nowe trendy na polskiej scenie rapu, przyciągając rzesze fanów na koncerty i w social mediach. Teraz w ramach kontynuacji współpracy z Orbit® Refreshers, chce im dostarczyć jeszcze więcej świeżości i energii.
– Fajnie, że ponownie mogę wziąć udział w kampanii Orbit® Refreshers. Jestem fanką gum Orbit® od dawna, a od ubiegłego roku dołączyły do nich Orbit® Refreshers. Kolorowa kampania brandu wpisuje się w mój barwny wizerunek i styl. Nie mogę doczekać się wiosny, będzie się sporo działo – komentuje współpracę Young Leosia.
– Kampania pokazuje, że bezcukrowa guma może być orzeźwiającą przekąską, ale także dać konsumentom chwilę dla siebie. Nasz produkt to odpowiedź marki na preferencje młodego pokolenia, szczególnie przedstawicieli generacji Z, którzy lubią eksperymentować i testować nowe smaki. Bardzo cieszymy się, że kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą współpracę marki z Young Leosią, która wnosi naturalność i energię do kampanii mającej na celu inspirowanie konsumentów do odkrycia swojego smaku – dodaje Laura Lipska, Senior Portfolio and Activation Manager Central Europe Gum, Mars Wrigley.
Kampania z udziałem gwiazdy młodego pokolenia startuje na początku kwietnia, a jej efekty będą widoczne w digitalu oraz social mediach (You Tube, Tik Tok, Meta, Reddit) do 6 września. W jej ramach zostaną również udostępnione nośniki DOOH w największych polskich miastach.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów – EssenceMediacom, a działania public relations prowadzi Garden of Words Group.
Komentarze