Partner serwisu
24 lipca 2018

Malownicze etykiety na produktach Żywiec Zdrój

Kategoria: Aktualności

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce. Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu. Limitowana seria jest dostępna w sklepach od czerwca br.

Malownicze etykiety na produktach Żywiec Zdrój

W misji Żywiec Zdrój zapisana jest troska o naturę – to z niej firma czerpie krystaliczną wodę, którą codziennie dostarcza Polakom. Przez ostatnią dekadę Żywiec Zdrój wraz z Partnerami (Lasami Państwowymi, PTTK, Fundacją Ekologiczną ARKA oraz Organizacją Outriders) posadził łącznie aż 8 milionów drzew, odnowił ponad 1150 km szlaków i wsparł 133 lokalnych inicjatyw ekologicznych. Aby to uczcić, marka zaprosiła do współpracy polskiego artystę, który stworzył akwarele inspirowane miejscami, w których realizowane były działania programu. Obrazy ukazujące piękno tamtejszej natury, trafiły na jubileuszowe etykiety butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój®, jak również na portfolio wariantów ze smakiem.

Piękno przyrody ujęte na akwarelach

Koncepcja wizualna oparta została na pięknie przyrody, otoczonej opieką programu „Po stronie natury”. Każdej grafice na etykiecie przypisana jest osobna historia danego miejsca. Znalazły się tam m.in. dolina Soły i okolice Hali Boraczej, gdzie posadzono miliony drzew oraz odnowiono setki kilometrów górskich szlaków. Ponadto, na etykiecie wody niegazowanej zostały pokazane okolice Pilska, gdzie w ramach projektu „Kwietne łąki” chroniona była bioróżnorodność oraz rodzime gatunki zwierząt i roślin. Historia z okolic Mirosławca nawiązuje z kolei do oczyszczonego wspólnie z mieszkańcami zbiornika wodnego oraz nasadzonych drzew, co w efekcie sprawiło, że w okolicy zamieszkały bieliki, a drugie największe w Polsce stado żubrów zyskało lepsze warunki do życia. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć.

Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOH oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL.

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3]. Więcej o firmie można przeczytać w raporcie wkładu Żywiec Zdrój S.A. w rozwój Polski i regionów.

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.

W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy.  O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.


[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu

źródło: lifestyle.newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ