Energetyka
Spożywcza
Surowce
Chemia
Pompy
Farmacja
Wod-kan
Kosmetyki
Wyszukaj
Nawigacja
Strona główna
Aktualności
Alkohole
Mleko
Przetwórstwo
UR
Woda i ścieki
Bezpieczny produkt
Reklama
Media plan
Konferencje
Czasopismo
Aplikacja BMP
Zaloguj się
Konferencje
Czasopismo
Aplikacja BMP
Zaloguj się
Partner serwisu
Temat numeru
Fabryka Przyszłości – NOWOCZESNE UR
Polecane artykuły
Czujniki VEGA monitorują poziom w procesie...
Cyberbezpieczeństwo maszyn w przemyśle...
12. cel zrównoważonego rozwoju ODPOWIEDZIALNA...
Jak sprzedawać produkty bardzo podobne do...
Spis treści
Zobacz numer
Zamów numer
Inne czasopisma
Kierunek Energetyka
Kierunek Spożywczy
Kierunek Surowce
Kierunek Chemia
Kierunek Pompy
Kierunek Farmacja
Kierunek Wod-Kan
Skorzystaj z platformy B2B
Umów spotkanie biznesowe podczas konferencji
Najbliższa konferencja
II Kongres Efektywności Energetycznej w Przemyśle Spożywczym
Polecane artykuły
Andrzej Krótki: Jak...
Inter-Agri pokaże swoją...
Zapisz się
Dowiedz się więcej
Kolejne konferencje
Kongres Opakowań i Recyklingu - wyzwania rynku wobec zmian prawa, systemu kaucyjnego i ROP
Partner serwisu
Aktualności
Alkohole
Mleko
Przetwórstwo
UR
Woda i ścieki
Bezpieczny produkt
Reklama
Media plan
Z życia branży
03 kwietnia 2015
W czasie Wielkanocy znacząco rośnie w Polsce spożycie czekolady, choć nie tak bardzo jak w Europie Zachodniej
Polacy wciąż spożywają znacznie mniej czekolady niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej. W...
Czytaj dalej
>>
03 kwietnia 2015
Żywność na Wielkanoc potaniała. Średnio za produkty zapłacimy o 4 proc. mniej niż rok temu
Na wielkanocne zakupy żywnościowe wydamy w tym roku o ok. 4 proc. mniej. Najpopularniejsze na...
Czytaj dalej
>>
02 kwietnia 2015
Trzeci sezon piwa wielkanocnego z Browaru Okocim
Limitowana edycja sezonowego piwa Wielkanocnego pod marką Browaru Okocim uwarzonego na czas wiosenno-wielkanocny, jest...
Czytaj dalej
>>
01 kwietnia 2015
Piątnica silna nie tylko serkiem
W 2014 r. OM Piątnica wydała na inwestycje ponad 55 mln zł. W tym roku planuje kolejne wydatki na rozwój...
Czytaj dalej
>>
01 kwietnia 2015
Lotte Group rozbudowuje fabrykę Wedla w Warszawie
Wedel, należący do japońskiego koncernu spożywczego Lotte Group, w najbliższych latach szykuje duże inwestycje....
Czytaj dalej
>>
30 marca 2015
Piotr Zając: Dużą inspiracją są dla nas pozostałe browary Carlsberga
W ubiegłym roku w Browarze Kasztelan w Sierpcu zrealizowano poważne inwestycje. Uruchomiono nową, bardziej wydajną...
Czytaj dalej
>>
27 marca 2015
Rosjanie nie chcą polskiej żywności. A my rosyjską kupujemy chętniej
Po tym jak Rosja wprowadziła embargo na zachodnią - w tym polską - żywność, eksport naszych towarów do...
Czytaj dalej
>>
27 marca 2015
Soki i musy – witaminy w smart formie
Witaminy podane w wygodnej i smacznej formie? Tak! Ruszyła nowa kampania promocyjno – informacyjna...
Czytaj dalej
>>
26 marca 2015
Piotr Zając: Większa produkcja nie oznacza niższej jakości
– Wszyscy wiemy, że dbałość o jakość zaczyna się od ludzi i kończy na ludziach. Wielkość tanków...
Czytaj dalej
>>
25 marca 2015
Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra”
Po latach Żubr powrócił do źródeł swojego sukcesu i ponownie nawiązał współpracę z...
Czytaj dalej
>>
25 marca 2015
Sieci handlowe mają coraz większy wpływ na kształt i funkcjonalność opakowań żywności
Sieci handlowe przejmują kompetencje dotychczas zarezerwowane dla wytwórców produktów w handlu detalicznym –...
Czytaj dalej
>>
25 marca 2015
To był soczysty rok
Rok 2014 obfitował w wiele działań KUPS w zakresie: kampanii promocyjno-informacyjnych „5 porcji warzyw,...
Czytaj dalej
>>
24 marca 2015
Chcesz być ekopiwoszem? Wybierz Tyskie, Lecha lub Żubra
Gospodarstwa domowe, usługi, przemysł, rolnictwo – żadna z tych aktywności człowieka nie może się obejść bez...
Czytaj dalej
>>
24 marca 2015
Spomlek przenosi Intranet do Internetu
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek uruchomiła właśnie nowy wewnętrzny kanał komunikacji. Spomnet to portal...
Czytaj dalej
>>
24 marca 2015
Polska może stać się europejskim liderem produkcji żywności ekologicznej
W ciągu ostatniego roku popyt na żywność ekologiczną wzrósł o 20 proc. Przybyło więc certyfikowanych...
Czytaj dalej
>>
23 marca 2015
Zintegrowany raport COCA-COLA HBC AG za 2014 rok potwierdza zaangażowanie firmy w tworzenie wspólnej wartości
Firma Coca-Cola HBC AG, będąca właścicielem działającej w Polsce firmy Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. (dalej:...
Czytaj dalej
>>
23 marca 2015
Cisowianka Perlage nawiązała współpracę z Operą Narodową
Cisowianka Perlage, marka bardzo silnie kojarzona z najlepszymi polskimi projektantami mody, angażuje się...
Czytaj dalej
>>
23 marca 2015
Marka bosman z Pogonią Szczecin. Nowa odsłona kampanii ''Moje życie. Moja pasja''
W połowie marca Bosman rozpoczął kolejny etap kampanii outdoor’owej „Moje życie. Moja pasja.”. Do...
Czytaj dalej
>>
20 marca 2015
Wysoki skup mleka w UE
Według danych Komisji Europejskiej rok 2014 charakteryzował się znacznym wzrostem produkcji mleka w Unii...
Czytaj dalej
>>
20 marca 2015
Trendy na chińskim rynku spożywczym a polscy producenci
Jakie trendy w zakresie konsumpcji panują wśród obywateli Chin? Jakie funkcjonują procedury związane z...
Czytaj dalej
>>
<<
1
226
227
228
229
230
231
232
233
234
250
>>
Czasopismo
Konferencje
Aplikacja
Newsletter
Facebook
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityką Plików Cookies.
OK, AKCEPTUJĘ